среда, 25. јул 2018.

Da se osvrnem na sam početak

Bloger je obrisao slike u februaru 2019 :(  postavicu ih ponovo samo da ih nadjem

Prvu orhideju sam poklonio supruzi za rođendan u oktobru 2016, bio je to Phalaeonopsis sa krupnim belim cvetovima.

Cvetovi su trajali čitavih četiri meseca što me je baš iznenadilo i navelo da malo pročačkam po internetu. Saznao sam da im cvetanje traje 2-4 meseca i osnovne uslove za zalivanje.


Nakon toga sam za 8 mart supruzi poklonio drugu orhideju, Phalaeonopsis sa malo sitnijim cvetovima ciklama boje.
Poučen prethodnom orhidejom, nisam se iznenadio kada sam video da i njoj cvetanje traje 3 ipo meseca, tada sam se već malo više zainteresovao za orhideje i započeo intenzivnije čitanje po internetu.

U septembru sam sebi kupio jednu precvetalu Cambriu.
Nakon par meseci, Bela je ponovo isterala cvetove koji su opet dugo trajali a pred njihov kraj ponovo je procvetala i ciklama. U oktobru 2017 sam hteo da  ponovo "iznenadim" suprugu orhidejom za rođendan ali nisam dobio "odobrenje" od kćerke pa je izostala.


8-og marta  2018.god u naš dom su se uselile još 2 Phalaeonopsis orhideje, sa zelenim cvetom i druga sa cvetom koji je kako sam je ja nazvao "narandžasta" a inače je kombinacija ciklama i zelene boje.

Нема коментара:

Постави коментар